מהפכת התקשורת של פרטנר TV

במשך שנים התרגל הצרכן הישראלי ליהנות מטלוויזיה רב ערוצית, דרך חברות כמו הוט (כבלים) ויס (לווין). בשנים האחרונות, כחלק מתהליך של פתיחת השוק לחברות נוספות, החלו גם חברות הסלולר השונות להציע חבילות של טלוויזיה רב ערוצית עם מגוון שורה של שירותים וערוצים ייחודים. השוואת מחירי תקשורת בהתחשב במצב שנוצר- היא הכרחית ויכולה לחסוך הרבה כסף.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא פרטנר TV. חברת הסלולר שפעילה בישראל מזה למעלה מעשור, נכנסה בשנים האחרונות גם לתחום של הטלוויזיה הרב הערוצית ומציעה מגוון רחב של ערוצים ייחודים שהצרכן הישראלי יכול ליהנות מהם, כולל שירותי נטפליקס הפופולאריים מאוד בישראל. 

במה פרטנר TV שונה?

הייחודיות של פרטנר TV באה לידי ביטוי בצורות שונות, למשל, בזכות העובדה שהמערכת מספקת הן ערוצי תקשורת שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, שירותי תוכן שאי אפשר למצוא בחבילות תקשורת אחרות, אפשרויות צפייה דרך אתר האינטרנט של פרטנר, מה שמאפשר ללקוחות החברה ליהנות מצפייה גם כאשר הם לא ליד הטלוויזיה בבית ויש לרשותם מחשב, טאבלט או מכשיר סלולר. 

כמו כן, לקוחות החברה יכולים ליהנות מטריפל, שכולל בין היתר שילוב של אינטרנט, שירותי סלולר וכן חבילת תקשורת רב ערוצית. מדובר על כל מה שהם צריכים בשביל ליהנות מחבילות תקשורת איכותיות ומלאות, מבלי שיצטרכו לחפש את האמצעים השונים בקרב חברות שונות. 

תוכן עדכני ושירות מצויין

צריך לומר, החבילה של פרטנר TV, מתעדכנת מעת לעת בערוצים ותכנים חדשים. מן הסתם, המטרה של החברה היא לספק ללקוחות שלה את כל התכנים הכי חדישים והכי משמעותיים, זאת על מנת שיוכלו ליהנות מחבילת תקשורת איכותית והם לא ירצו לעבור אל חברות אחרות שמציעות שירותים שונים. 

לקוחות החברה יכולים ליהנות כמובן גם מצוות שירות ותמיכה איכותי, צוות שיכול לספק את כל מה שצריך בשביל להתקין את הממיר של פרטנר TV, וכן את כל מה שנדרש בשביל להבין כיצד לעבוד איתו וליהנות מהאופציות השונות שהחבילה מכילה. 

בשביל להבין עד כמה החבילה הזאת יכולה להתאים לכם, כל מה שעליכם לעשות זה פשוט לבחון מה חברת פרטנר מציעה לכם וכך תוכלו לדעת עד כמה היא משתלמת לכם.