מה כדאי לדעת לפני שלוקחים קורס קרב מגע בכפר סבא?

קרב מגע כפי שכולנו יודעים זו המצאה ישראלית שהצליחה להגיע ללא מעט מדינות ברחבי העולם ומשמשת הרבה מאוד אנשים גם היום. מאז שהומצאה בשנות הארבעים של המאה העשרים על ידי אימי ליכטנפלד ועד היום, הצליח הקרב מגע להגיע לשלל מוסדות חינוכיים, צבאיים, קהילות פרטיות ועוד, בכל העולם ולשמש לשלל צרכים שונים. לפני שנרשמים לקורס קרב מגע  בכפר סבא כדאי שנדע כמה דברים ונוודא כי אנחנו בהחלט מגיעים למקום הנכון עבורנו.

לפני שנרשמים לקורס קרב מגע בכפר סבא


לפני שאנחנו עושים את הצעד ונרשמים לקורס קרב מגע בכפר סבא או בעיר מגורנו, כדאי שנוודא כי המקום אליו אנחנו הולכים אכן מקצועי, מומלץ וישרת את המטרות שלשמן אנחנו נרשמים.

כמה דברים לשים עליהם דגש לפני שנרשמים:

  • המלצות מלקוחות עבר – אחד המדדים הכי אמיתיים ומשקפים שנוכל לבדוק יהיה כמובן מאנשים אחרים. לקוחות עבר או מתאמנים שעכשיו בזמן תהליך, ידעו הכי טוב לתת דעה כנה ואמיתית בנוגע ללא מעט פרמטרים לגבי הקורס והמקום.
  • ותק וניסיון בתחום – רצוי שהמאמנים יהיו בעלי ניסיון ולמודי עבר. ככה נוכל לדעת שהתחום לא פחות מזורם להם בדם. גם כאשר בית הספר לאומנויות לחימה פועל כמה שנים ברציפות, הדבר מראה על יציבות וכן אופציה לרומן ארוך טווח.
  • רמה תואמת לרמה שלנו – לפני שנרשמים לקורס קרב מגע, כדאי שנוודא כי רמת הקורס מותאמת לרמה שלנו. זאת אומרת שאם אף פעם לא התנסינו בקרב מגע וזו תהיה הפעם הראשונה שלנו, רצוי שנכוון לקורס ברמת מתחילים ומצד שלי אם אנחנו מתאמנים כבר זמן מה בתחום, כדאי שנתייעץ עם מנהל הקורס ונקבל הכוונה לרמה המותאמת.

הירשמו לקורס קרב מגע למבוגרים או לנוער >>>