איך תבחרו את הגיטרה הראשונה של הילד שלכם?

המאמר באדיבות מרכז הגיטרות של אבי גיל

כל הורה יגיד לכם כי הדבר הכי חשוב לו בחיים זה הילדים. בגללו זה אנו עושים הכול אבל הכול בכדי לחנך את הילדים בצורה הטובה ביותר ואנו לא נתפשר על נושא זה לעולם. יש הרבה דברים אשר הורים צריכים ללמד את הילדים שלהם, אך נראה כי אחד הדברים הכי חשובים שעליהם יש לשים דגש ואשר לא זוכים למספיק תשומת לב זה הנושא של פיתוח תחביבים. כאשר הילד שלכם חוזר מבית הספר הוא חייב לעסוק בפעילות איכותית מכיוון שהפעילות הזאת תפתח אותו ותעניק לו הרבה מאוד. על רקע זה יש לציין כי לדעת רבים התחביב הכי טוב והכי מוצלח שיש זה מוזיקה. כאן יש לומר כי ניגון על גיטרה הוא מאוד מומלץ ומאוד כדאי וכל הורה צריך ללמד את הילדים שלו או לפחות לעניין אותם בגיטרה עקב העובדה כי זה דבר כל כך נפלא ואיכותי.

מהו הדבר החשוב ביותר בבחירת הגיטרה?

אתם צריכים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה גיטרה אתם בוחרים לדוגמא גיטרה קלאסית או אקוסטית ועליכם לבחור את הגיטרה היפה ביותר והטובה ביותר שיש. ככל שתבחרו גיטרה יותר טובה כך היא תבטיח כי הילד שלכם יהיה יותר מוצלח. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אם אתם רוצים לקנות את הגיטרה הטובה ביותר אתם צריכים לשים לב איפה אתם קונים אותה. ככל שתמצאו חנות יותר טובה כך תוכלו להיות בטוחים כי הגיטרה תהיה יותר איכותית ויותר מקצועית וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. על כן שימו לב טוב טוב איפה אתם קונים את הגיטרה ואל תתפשרו על נושא זה.

האם אני צריך לקנות את הגיטרה הכי יקרה?

נקודה נוספת שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שלפחות בתחילת הלמידה של הילד שלכם על הגיטרה אתם לא צריכים לבחור את הגיטרה הכי יקרה שיש בחנות. גיטרה זולה יותר תענה על הציפיות שלכם בצורה לא פחות טובה ותבטיח כי אם הילד שלכם לא יתאהב בניגון על גיטרה אתם לא תשברו תכנית חיסכון לשווא.