ניקוי השטיח שלכם בצורה הטובה ביותר

כך תנקו את השטיח שלכם!

שטיחים הם מרכיבים חשובים בבית ובמשרד.
בין היתר הם מונעים מגע עם רצפה קרה ולכלוך, וכן סכנת החלקה וחוסר נוחות.
הם גם נחשבים לפריטי נוי ומחשבה רבה מושקעת ברכישתם, מאחר שיש להם נוכחות יומיומית במרחב הפרטי שלנו.
שטיחים מתאימים למעשה לכל סוגי החדרים וגם למסדרונות וחדרי מדרגות. עם זאת, חשוב לזכור שהם באים במגע יומיומי עם אבק ולכלוך ועלולים להיפגע ולדרוש תיקון במקרה הטוב או שנצטרך במקרה הרע להיפטר מהם.
הקפדה על ניקוי נכון של שטיחים בשעת הצורך תוביל להארכת משך חייו והוא יוכל להמשיך לשרת את בני הבית או עובדי המשרד וימלא תפקיד חשוב בעיצוב הפנימי.
לדוגמה, תוכלו למצוא מגוון שטיחים לסלון מבית סהרה איכותיים ונוחים לניקוי!

ניקוי בבית או במפעל?

שאלה מרכזית בניקוי שטיחים היא האם המשימה ניתנת לביצוע גם בבית, וכך תוכלו לבצע זאת בעצמכם ולהשיג תוצאה סבירה ללא צורך בהוצאות כספיות ובהכנות לוגיסטיות.
כמו כן, שטיחים מקיר לקיר ניתנים לניקוי אך ורק בבית, מפני שאחרת נדרש פירוק. שטיחים אלה דורשים תשומת לב מיוחדת בניקוי מאחר שכאמור לא ניתן להעביר אותם ממקום למקום. ניקוי עצמי כולל ברוב המקרים שימוש בספריי או באבקת כביסה וכן חומץ. מומלץ לנסות לנקות בכוחות עצמכם בעיקר כתמים קטנים ולא להתעסק עם חול או לכלוך שחדר עמוק לשטיח, וזאת משום שהסרת חול וחומרים שחדרו אל בין הסיבים דורשת מכונות מיוחדות.

מה כולל תהליך הניקוי

תהליך הניקוי עשוי לכלול הסרת כתמים, שאיבת חול ולעתים נדרש קרצוף והשריית שטיח באמבט. המכשור הטכני יותר את  היתרון הגדול של מנקה שטיחים מקצועי על בעלי השטיח. מנקי שטיחים מנוסים גם מיומנים יותר בהברשת שטיח, שימוש בשטיפה בלחץ והתזת שמפו. לפני ההתקשרות עם מנקי השטיחים כדאי לקבל המלצות מחברים ומכרים ולקבוע פגישה מקדימה.
בפגישה זו יש לדרוש ולקבל מידע מלא על צורות הניקוי הנדרשות, לוחות הזמנים והעלויות ולהחליט אם ההצעה עונה על הציפיות שלכם. מידע מלא על השטיח, מימדיו, צורתו והחומרים ממנו הוא עשוי יסייע לבעל המקצוע לקבל תמונה מלאה ולהציג בפניכם את הפתרון לבעיה.
קיימים מבחר שטיחים בשוק, חשוב למצוא שטיח במרקם הנעים לכם ובעיצוב המתאים ביותר!