מתי נמנע מניתוח אף?

ניתוחי אף הם טיפולים שניתן לבצע אותם עבור מטרות שונות. שתי המטרות העיקריות הן:

  • טיפול מבני באף בגין בעיה רפואית. 
  • ניתוח אף אסתטי.

בכל מקרה לקראת ניתוח אף יש לשקול היטב את המטרה, ולהגדיר בצורה מדויקת מה יכלול הטיפול הצפוי. וזאת מכיוון שבמקרים רבים ניתן לשלב את שני הטיפולים בניתוח אחד. כך שאם יש בעיה מבנית באף, ניתן במקרים מסוימים לבצע באותו יום פעולה אסתטית לשיפור המראה.

מתי מבצעים ניתוח אף?

ניתוח אף לשיפור המראה מבצעים במקרים מסוימים בהם האדם אינו מרוצה מהמראה שלו. זה יכול להיות בגין מבנה אף קטן או גדול מידי. עיוות באף או כל גורם אחר שמפריע לאדם מבחינת המראה שלו. ההסבר שעומד מאחורי הניתוחים הללו הוא שהאף הוא איבר בעל נוכחות דומיננטית מאוד בפנים שלנו. מה שאומר שהוא משפיע במידה ניכרת על המראה ועל הרושם הראשוני שאנחנו מותירים אצל כל מי שרואה אותנו.

האם להימנע מלבצע את הניתוח?

במקרים רבים אין כל מניעה לבצע את הניתוח. מדובר על פעולה כירורגית שמרבים לבצע אותה במיוחד בקרב צעירים. ורבם הם המנותחים שממליצים ומרוצים על הטיפול. אך יש בכל זאת מקרים מסוימים בהם יומלץ לוותר על הניתוח הזה שהוא לא הכרחי. כמובן שהדבר ייקבע בהתאם למצבו הרפואי של המטופל ולפי המצב הנוכחי של האף שלו. כיוון שלא תמיד תהיה ההמלצה לבצע ניתוח ולשנות את מבנה האף.

טיפולים קלים יותר

כמו כן כדאי לדעת שיש כיום מגוון רחב של טיפולים ושיטות שונות שמאפשרות לנו לשפר את המראה ולרענן אותו, גם ללא פעולה כירורגית. יש מרפאות אסתטיקה שמציעות מגוון רחב של טיפולים מסוגים שונים. מדובר על טיפולים מתקדמים שמתבצעים באמצעות חומרים מיוחדים ואמצעים מתקדמים. התוצאות של הטיפולים הללו עשויים להיות נהדרים, וזאת ללא ניתוח והרדמה כללית. כדאי מאוד לברר ולקבל פרטים על טיפולים אסתטיים שיוכלו לשפר את המראה ואת מבנה האף. את כל המידע ניתן לקבל אצל מטפל מקצועי בתחום היופי והאסתטיקה. כך תוכלו להחליט האם לחשוב על ניתוח או לא.

אולי יעניין אותך גם ניתוח מתיחת פנים