כיצד לבחור מטפל להורים שלנו

כל אדם מעוניין להעניק להוריו את הטוב ביותר, כאשר הם מגיעים לגיל השלישי. ישנם לא מעט קשישים אשר אינם יכולים לתפקד באופן עצמאי בשל גילם המבוגר. מי מאיתנו לא אוהב את הוריו ומעוניין להוקיר להם טובה על כל הזמן שהם העניקו לו ולכן, לא מעט ילדים מנסים לשלב את הטיפול בהורה יחד עם העבודה שלהם, המשפחה שלהם ועוד. לא תמיד מדובר על דבר שיכול לעבוד. ישנם קשישים אשר דורשים טיפול יומיומי שוטף הדורש ההתמקדות אך ורק בהם ולכן, לילדיו של קשיש מונחות 2 אפשרויות: חיפוש אחר מטפל מסור וראוי להוריו או לאחד מהם או בית אבות אשר יהווה משכן ראוי.

כיצד בוחרים מטפל להורה

כאמור, אין דבר קשה מהידיעה שאחד מההורים שלך או שניהם, זקוקים למטפל צמוד בחיי היומיום שלהם וזאת בשל ההתבגרות הגילאית. זה טבע העולם אמנם, אך לאדם אשר רואה את הוריו חסרי ישע, קשה מאוד לבחור עבורם במטפל כלשהו שהוא איננו הוא. החשש הוא מאוד טבעי. קשיש שאיננו עצמאי הוא חסר ישע לכל דבר ומכיוון שהוא תלוי במטפל, במידה והמטפל לא מספיק אחראי, מקצועי, מסור או אדיב, הוא יכול לפגוע בקשיש באופן מהותי יותר או פחות. לכן, כאשר מחפשים מטפלים עבור הורה קשיש, חשוב מאוד לבדוק היטב כל מטפל העומד על הפרק מבחינת ההמלצות שיש עליו, הניסיון שלו, הותק שלו, האינטראקציה שלו עם הקשיש ועוד.

בית אבות סיעודי

כיום, מלבד מטפל פרטי אשר עומד על הפרק לצורך טיפול בקשיש שאיננו עצמאי, ניתן לבחור עבור אותו קשיש בית אבות סיעודי, המכיל מחלקה מיוחדת הרלוונטית להענקת מענה ראוי על כל צרכיו של הקשיש ומעבר לכך. במחלקה סיעודית הקשיש יקבל טיפול רפואי שוטף וטיפול יומיומי הנחוץ לו, במידה והוא יכול, הוא ישתתף בפעילויות שונות יחד עם בני גילו וייהנה מחיים שלווים ונוחים. אם החלטתם ללכת על בית אבות סיעודי במרכז או בכל אזור הקרוב לאזור מגוריכם לאחד מההורים שלכם, חשוב כמובן שתבחרו אותו בקפידה ותבדקו היטב איזה בית אבות מהווה את המקום המושלם מכל הבחינות, עבור טיפול מסור בהורים שלכם.