מה זה הסדר מותנה – ומתי עורכים אותו

העיקרון שעומד מאחורי הסדר מותנה הוא הגעה לפשרה בין החשוד בפלילים לבין רשויות התביעה. במסגרת ההסדר הזה מודה החשוד בעבירה הפלילית שביצע ולרוב מקבל ענישה מקלה יחסית. כמובן שאופי ההסדר שנערך יהיה תלוי בעבירה שבוצעה, העדויות הקיימות ועבודתו של עורך הדין אל מול גופי התביעה.

אם אתם נמצאים במצב שבו הסתבכתם משפטית ואתם שוקלים לערוך הסדר מותנה, אז יהיה עליכם לעשות זאת עם עורך דין שיוכל לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך על מנת להבטיח שאתם מפיקים מכך תועלת מרבית. בעזרתו של עורך הדין אנו בטוחים שתוכלו לוודא שאתם עושים בדיוק מה שצריך.
מוזמנים להתייעץ אודות הסדר מותנה אצל עורך דין מנשה רון!

פונים אל עורך דין שיעזור לכם

אתם לא צריכים לדאוג יותר מידי כאשר מדובר על עריכה של הסדר מהסוג הזה, שכן אם רק תחליטו לפנות אל עורך דין שמתמחה בעריכה של הסדרים מותנים, אז תוכלו לוודא שהוא יוכל לעזור לכם ולוודא שאתם מרוצי לחלוטין מהדרך שבה אתם בוחרים לעשות זאת.

תבררו בדיוק מה אתם יכולים לעשות מבחינה משפטית, שכן אנו בטוחים שאם תעשו את הדברים כמו שצריך ותתנהלו בצורה אחראית, אז לא יהיו לכם סימני שאלה והכול יהיה פשוט למדי. אתם יכולים לקבל את כל השירות שאתם צריכים אם תפנו לעורך דין מתאים.
לחצו כאן כדי לקבל ייעוץ מקצועי!

תעשו את הדבר הנכון בשבילכם

אם אתם לא רוצים לסבך את עצמכם יתר על המידה, זה יהיה חשוב שלא תוותרו על כל מה שאתם יכולים לעשות על מנת להפיק תועלת מרבית ולהקל עליכם את הענישה. תשקלו ברצינות את כל מה שאתם יכולים לעשות על מנת לוודא שאתם לא מקבלים החלטות שגויות שיקשו עליכם בהמשך הדרך בסופו של דבר.