איפה אפשר לברר על מחיר דרכון אירופאי?

עלויות הוצאת דרכון אירופאי, משתנות בהתאם לכמה גורמים כמו המדינה שממנה מוציאים את האזרחות, קלות או קושי בהשגת המסמכים, וכן הדרך שבא אתם פועלים (ייצוג עצמי או בעזרת איש מקצוע), אגרות וכדומה.

איפה אפשר לברר על מחיר דרכון אירופאי?

כל מקום אליו אתם מעוניינים לעבור ולעשות דרכון לשם כך, תצטרכו לברר ספציפית על אותו מקום, שכן מחירים של דרכונים משתנים להם מפעם לפעם ובטח שממקום למקום. דרכון פורטוגלי, מחירו לא כמו של דרכון של מדינה אחרת וכן הלאה..

בכלל, דרכוני האיחוד האירופי הם מהדרכונים הנחשקים ביותר בעולם. מה הכוונה בזה? זה פשוט. אזרחי האיחוד האירופי יכולים להיכנס ל 153 מדינות ללא ויזה, מה שהופך את דרכון האיחוד האירופי לאחד ממסמכי הנסיעות הנחשקים ביותר בסביבה.

יתרון בדרכון אירופאי

אם כבר נסעתם לאירופה, הייתם יודעים שרוב אזרחי ארה"ב, אוסטרליה, קנדה וניו זילנד, יכולים להיכנס לאיחוד האירופי ללא ויזה מכיוון שהם מחזיקים בדרכון אירופאי. עם זאת, האיסור אינו מקנה יכולת לחיות, לעבוד או ללמוד באיחוד האירופי במשך יותר מ 90 יום מכל 6 חודשים. 

אם אתה זכאי לאזרחות באיחוד האירופי, אתה יכול לנסוע בין 28 המדינות החברות בחופשיות, ללא אשרות ולהישאר שם ללא מגבלות.

זכויות עבודה ומגורים מלאות 

אזרחי האיחוד האירופי, אזרחי האזור הכלכלי האירופי ושוויץ, זכאים כחוק להישאר, לעבוד ולחפש עבודה בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד. ניסיון להשיג ויזה בחסות עובדים אם אינך אזרח האיחוד, יכול להיות דבר יקר וקשה מאוד. 

מעסיקים אירופיים מחפשים אנשי מקצוע דו-לשוניים ניידים, בעלי מודעות תרבותית, עם ניסיון במסגרות בינלאומיות. הם מעדיפים לעבוד עם אזרחים כפולים מכיוון שהם אינם זקוקים לאישורים או אשרות מורכבים.

יתרון בהוצאת דרכון פורטוגלי

יתרון רב בהוצאת דרכון פורטוגלי הוא בעובדה שתוכלו, בין היתר, מרגע קבלת הדרכון, להסתובב כמעט בכל רחבי העולם ללא בעיה, (153 מדינות) במקומות שאזרחים עם דרכון ישראלי אינם יכולים להיות בו ולא להיכנס אליו. זהו יתרון גדול שכן בחלק מהמדינות לא תצטרכו ויזה.