מיטת תינוק – איך תדעו שבחרתם מיטה טובה?

הגיע הרגע לרכוש מיטת תינוק לרך הנולד. להורים טריים שלא נמצאים בעניין, הקניה הזו עשויה להיות מאתגרת ומחדשת מאוד. כי תחום רהיטי התינוק הוא תחום תוסס שמציע כל כך הרבה אפשרויות. מגוון מותגים ויצרנים פועלים בזירה ומציעים סוגים שונים של רהיטים. ובכלל, איך ידעו ההורים מה טוב לתינוק שלהם? כיצד יבחרו בחכמה את המיטה הנכונה להם? ואחרי כל ההתלבטויות וההמלצות, הבירורים והמחשבות – איך אפשר להיות בטוחים שהבחירה טובה?

נעשה סדר בדברים

בחירת מיטת תינוק היא אכן לא תמיד קלה. במיוחד אם ההורים אינם בקיאים בענף, ולא מתמצאים בכלל בשמות של החברות והמותגים הקיימים. להלן תוכלו לקרוא על הערכים החשובים בעת הבחירה, כך שתוכלו גם אתם לבחור בביטחון, ולהיות בטוחים שבחרתם מיטת תינוק טובה. מיטה שאתם תפיקו ממנה תועלת רבה ותהיו מרוצים ממנה לאורך זמן.

פרמטרים לבחירה נכונה של מיטת תינוק

  1. מה אתם צריכים – כדי לבחור נכון, חשוב להגדיר מראש מה בדיוק אתם צריכים. איזו מיטה תתאים לכם? איזה שטח עומד לרשותכם עבור הצבת המיטה? איך נראה החדר של התינוק? מהם הצבעים ששולטים במקום? אחרי שיודעים טוב מה צריך שיהיה, ניתן לצאת לקניה בצורה ברורה ומסודרת יותר. כי כך אנחנו יודעים טוב יותר מה לבקש ועל מה להסתכל.
  2. מהן האפשרויות – בענף מיטות התינוק יש מגוון אפשרויות. מיטות בגדלים שונים, חומרי גלם מגוונים, צבעים ועיצובים, מותגים וחברות ועוד. כדאי להכיר את האופציות הללו, וזאת כדי להבין איפה אתם עומדים. הכרת השוק הינה חשובה לפני הבחירה.
  3. בטיחות ותקנים – לפני שבוחרים חובה להתייחס לפן של הבטיחות. מיטת תינוק צריכה להיות מסומנת עם תו תקן. התו מאשר כי המיטה נבדקה ונמצאה מתאימה לשמש תינוקות. זכרו, תינוק מנסה לנשוך את המיטה, מלקק את הדפנות ובהחלט טועם את החומר. סימני הנשיכה מעידים על כך… וזה אומר שהבטיחות והתקנים מהווים שיקול משמעותי ובעל ערך רב.
  4. עיצוב ומראה – מיטת החלומות של התינוק שלכם צריכה להשתלב בחדר התינוק, ולמלא בו גם תפקיד עיצובי. בחרו מיטה נאה בצבעים הולמים.
    מחפשים אביזרים לבייבי שלכם?
    בקישור זה תוכלו למצוא מבחר אביזרים לתינוקות!