מה העונש המירבי של נהיגה בשלילה?

נהג שקיבל שלילה בגין עבירת תנועה חייב להפקיד את רישיון הנהיגה שלו ולהימנע כליל מלנהוג. עונש זה נועד להרתיע את הנהג מלנהוג ולמבצע עבירות במהלך הנהיגה שלו. אך לא פעם נהגים שוגים וחוזרים לנהוג עוד בהיותם בתקופת השלילה. פעולה שמוכיחה כי העונש שהוטל עליהם לא פעל את פעולתו, והם ממשיכים להתעלם מצווי החוק ולנהוג שלא כנדרש. כמובן שהם יקבלו עונש חמור בהתאם לחומרת המעשה שלהם. כי ככלות הכול אי ציות לחוק והתנגדות לשלילה הינה עבירה חמורה בהחלט.

מה העונש שיוטל על הנהג?

אדם שנהג בשלילה רישיון יישא בעונש על המעשה. העונש המירבי הוא מאסר למשך שלוש שנים וכן תשלום קנס בסכום של מאה אלף שקלים. יש מקרים בהם רק אחד מבין שני העונשים הללו יוטל על הנהג ויש מקרים בהם יהיה עליו לקבל את שני העונשים. הדבר תלוי בחומרת העבירה וביתר הנסיבות.

כיצד אפשר להקל על העונש?

אכן, נהיגה בשלילה היא אחת העבירות המשמעותיות שעונשן חמור מאוד. אבל גם כאן, כמו בכל נושא משפטי, ניתן למצוא דרך להקל על העונש ולהוציא את הנהג עם עונש קל ביחס לחומרת המעשה. איך עושים את זה? כדי למזער את העונש ככל האפשר צריך לדעת איך לפעול. מה לומר ומה לא לומר. ואת זה לומדים איך לעשות על ידי עורך דין בנושאי תעבורה. כדי למנוע נזקים בלי שתדעו על כך, כדאי להימנע מכל צעד שהוא בלי ליווי מקצועי של עורך דין וותיק בענף התעבורה. בהדרכה יסודית שלו תלמדו מה עושים ואיך, מה אסור לעשות ואילו מילים אין לומר. בצורה כזו אתם יכולים להסיר מעליכם את העונש החמור, ולשלם מחיר נמוך יותר על העבירה.