למי פונים עבור שיקום מבנים לאחר שריפה?

המאמר באדיבות https://azmarketing.co.il

שריפה זה דבר נורא. מדובר בכוח טבעי עוצמתי והרסני באופן מיוחד.  אש מכלה את הכול ללא הבחנה. היא שורפת ואוכלת את כל מה שנקרב בדרכה ומתירה אחריה אדמה חרוכה עם כלך המשתמע מכך.

כאשר מדובר בבית מגורים, האסון עשוי להיות גדול ממש. ולא רק מבחינת אבידות בנפש. הרכוש כולו עשוי לעלות באש כאשר המבנה גם כן יספוג נזקים לא פשוטים.

מה עושים אחרי שריפה?

אז ברור שלפני הכול יש לבדוק ולוודא כי אין נפגעים בנפש. יש לנסות ולהציל מהר ככל האפשר אנשים הלכודים בתוך האש או העשן ולהגיש להם את העזרה הרפואית הנדרשת להם. לאחר שכבר פונו הנפגעים והאש כובתה, מגיע הזמן לבדוק ולאמד את הנזקים.

הבית שעלה באש עשוי להיפגע בכמה ממדים. הפגיעה עשויה להיות ברמת התשתיות כאשר מודבר בצנרת שנשרפה, במערכת חשמל שקרסה ובכלל במערכות שיצאו לגמרי מכלל שימוש.

ההרס גם יהיה בממד המבני.

כלומר קירות שקרסו, ריצוף שהשחיר ובכלל בית שהפך להיות מכוער והרוס ברמה קשה.

זה בדיוק השלב לפנות אל אנשי מקצוע אשר אלו ישקמו את המבנה מהמסד ועד הטפחות.

אז נכון שאפשר אולי לנסות לשקם את המבנה בצורה עצמאית בלי לפנות אל ברה גודלה המציעה את כל השרות המקיף. אפשר לפנות אל חשמלאי ובמקביל גם אל אינסטלטור. לפנות אל שיפוצניק ולפנות גם אל צבעי. כך נקבל אולי את כל השירותים הנדרשים. אך יהיה לעינו לדאוג לסנכרון מלא בין כל נותני השירות. כי האינסטלטור חייב לבוא לפני השיפוצניק והצבעי לא יוכל להגיע לפני שהמלאכה של החשמלאי ושל כלל נותני השירות תושלם.

חברה המציע שיורת מושלם

בדיוק לצורך כך אפשר לפנות אל חברה המציעה את כל השירות המקיף והמושלם של שיקום מבנים. באופן כזה המבנה כולו יעבור שיפוץ מקיף ממסד ועד טפחות והוא יחזור להיות ממש כמו חדש. כאשר אנחנו פונים אל חברה מסודרת המציעה בדיוק את השירות הזה של שיקום מבנים, אנחנו למעשה משוחררים מכל העול ויכולים להיות רגועים כי הבית כולו ישוקם ויחזור להיות מה שהיה.