למי מגיע החזר מס – איך בודקים?

החזר המס הממוצע לפיקדון ישיר היה קרוב ל -3,000 דולר בעונת המס שעברה, ועם עונת המס בעיצומה, אין זה פלא שהשאלה הנפוצה ביותר הקשורה לעונת המס שעכשיו אנו שומעים היא: "איפה ההחזר שלי?"
אז איך מגישים בקשה להחזר מס?

למי מגיע החזר מס – איך בודקים?

אנו יודעים שאתם עובדים קשה בשביל כספכם ושחזור המס שלכם עשוי להיות ההמחאה הגדולה ביותר שאתם מקבלים כל השנה, אז אנחנו כאן כדי ליידע אותכם מה קרה לאחר שלחצתם על כפתור הקובץ האלקטרוני ואיך לבדוק את המצב של החזר המס שלכם.

מי מנפיק החזרי מס?

מס הכנסה מנפיק את כל החזרי המס – אם יש לכם אישור למס הכנסה, הם מעבדים את החזר המס שלכם. להלן, פירוט של זמני עיבוד מס הכנסה, כיצד התקדמות החזרי המס שלכם בשלושת השלבים עם מס הכנסה; ("החזר התקבל", "החזר אושר" ו"החזר נשלח "לאחר הגשת הקישור), ולאן אתם יכולים ללכת ולבדוק את מצב ההחזר שלכם.

זמן עיבוד החזר כספי

החזרי מס שהוגשו באמצעות דואר אלקטרוני בהפקדה ישירה: קובץ אלקטרוני עם הפקדה ישירה הוא הדרך המהירה ביותר לקבל את החזר המס שלכם. מס הכנסה קובע כי תשעה מתוך 10 החזרי מס שהוגשו באמצעות דואר אלקטרוני בהפקדה ישירה, יטופלו תוך 21 יום מיום קבלת המסמך האלקטרוני של מס הכנסה.

תהליך החזר כספי

התחילו לבדוק את הסטטוס 24 – 48 שעות לאחר שליחת הקובץ האלקטרוני: לאחר שתגישו בדוא"ל את החזר המס שלכם, אתם תוכלו לבדוק את מצבכם באמצעות מס הכנסה. לא תוכלו להתחיל לבדוק את מצב החזר המס שלכם למשך 4 שבועות אם אתם שולחים החזר מס בדואר.
באתר 'Taxref' תוכלו לקרוא מידע נוסף אודות החזרי מס וזכאויות.