יריעות איטום להדבקה עצמית – כמה זה מסובך?

מומלץ לכם מאוד, כי תבצעו איטום על ידי יריעות טרם תפצח עונת החורף. איטום על ידי יריעות הפך כיום לדרך הכי שכיחה עבור איטום של גג.

יריעות איטום להדבקה עצמית – כמה זה מסובך?

איטום על ידי יריעות הינה הטרנד הכי חם ואפקטיבי היום ולא בכדי – הן שורדות מעמד לטווח הארוך מכל שיטת איטום שונה, מכיוון שהן עמידות בטמפרטורה חריגה של לחות, חום וכן של קור וגם מאת פגיעה מכנית. כמו כן, לעומת דרכים שונות, עשיית השימוש ביריעות תעניק לכם מענה עבור הלבנת הגג לאחר האיטום או הצורך לתחזק אותו. על מנת לערוך איטום של יריעות אפקטיבי, אתם צריכים להתאים לגג שלכם את הסוג שלה. קיימים כיום שני סוגי יריעות כלהלן – יריעות SBS הן יריעות עמידות לקור ועשויות לשרוד אף בטמפרטורה בת מינוס עשר מעלות. סגולה זאת הופכת אותן לראויות בפרט באיטום של גג, מרתף, רצפה ומקלט באזור הצפון. הן אינן כדאיות לגג אשר חשוף לקרני השמש, בשל הגמישות שלהן, כי טמפרטורה רבה עשויה לשבש את פעולת האיטום שלהן. יריעות APP הן יריעות של שרידות ניכרת עבור קרני השמש, בשל כך הן מומלצות עבור איטום של גג חשוף לקרני שמש.

יריעות איטום להדבקה עצמית – הן אלו אשר מייצרים אותן מחומרי גלם שהופך לדביק בטמפרטורה רבה, בשל כך כדי לעשות בהן שימוש אתם עשויים לערוך הלחמה על ידי מבער. מנגד, קיימים משטחים רגישים לחום, אשר אתם עשויים להסב להם נזק מעוצמת החום הרבה של להבות, כמו לדוגמה – משטח פח, אסבסט או גבס. למטרה זו קיימים יריעות עבור הדבקה עצמית, אשר אותן אפשר להניח על מנעד רב של משטחים, ללא עשיית שימוש בריתוך. ניתן להדביק באופן עצמאי את היריעות, כאשר תיאלצו לקלף את הרובד של הציפוי ולהדביק באופן ישיר על המשטחים. הדבר לא דורש מכם עשיית שימוש בכלי ייחודי או ניסיון קודם ואיננו מסובך כלל וכלל.
מבחר חומרי בנייה מכל הסוגים מחכים לכם אצל א.צ שיווק והפצה:
https://azmarketing.co.il/types/construction/