חופשה ברומניה – 5 היעדים המובילים

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה מפנקת אשר תציע לכם מגוון רחב של נופים, טבע מרהיב ועוצר נשימה, תרבות, היסטוריה ולא מעט אטרקציות, אין ספק שכדאי שתבחרו ברומניה. רומניה מהווה כיום את אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר עבור חופשות וטיולים. אם החלטתם לצאת לחופשה ברומניה, חשוב מאוד שתדעו באיזה יעדים כדאי לכם לבקר. חשוב מאוד לבחור ביעדים הטובים ביותר לבקר בהם, על מנת שהחופשה שלכם תהיה אטרקטיבית ומהנה מאוד עבורכם.

יעדים שאסור לכם לפספס ברומניה

אז הכל כבר מוכן לקראת הטיול שלכם ברומניה והנה כמה יעדים אטרקטיביים שבהחלט כדאי לכם לבקר בהם ברומניה:

1.בוקרשט- בוקרשט היא בהחלט יעד שלא כדאי לפספס כאשר מבקרים ברומניה. בבוקרשט תמצאו מגוון רחב של ארמונות אשר רבים מהם קיימים לא מעט שנים. דרכי ההגעה לבוקרשט נוחים מאוד גם בתחבורה ציבורית ואין ספק שאם אתם אוהבים היסטוריה, תרבות וארכיקטורה, כדאי לכם לבקר ביעד זה.

2. בראשוב- במרכז רומניה שוכנת בראשוב. מדובר על עיר אשר מציעה שילוב הרמוני ומקסים בין חיי עיר מודרנית לבין אתרים ישנים ואיכותיים שבהחלט כדאי לראות. אין ספק שמדובר באחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר ברומניה ואסור לפספס אותו.

3. קלוז'-נאפוקה- מדובר על הבירה הלא רשמית של טרנסילבניה. ניתן למצוא ביעד זב מגוון גנים בוטניים, מצודות, מוזיאונים, פארקים ועוד. אם אתם חובבי אומנות בוודאי תשמחו לגלות כי מדובר על יעד המציע בו אומנות תוססת.

4. יאסי- העיר הגדולה יאסי מהווה הן מרכז תרבותי והן מרכז פוליטי כבר מהמאה ה15. הרמה המוזהבת המצויה בצד האחד של הארמון מהווה דבר שבהחלט כדאי לראות במקום וכן כיכר האיחוד. תוכלו למצוא במקום שפע של כנסיות וארמונות וכמובן, אם אתם חובבי היסטוריה גם היסטוריה יהודית ענפה.

5. ארמון אוראדיאה- מדובר על ארמון מתקופת הבארוק אשר קיים עוד מהמאה ה18. כיום ארמון זה מהווה מוזיאון וניתן למצוא במקום גם לא מעט פסלי ברונזה ותערוכות שונות. יש שיגידו כי מדובר על מקום שכדאי לשהות בו כמה וכמה ימים על מנת לראות את כל מה שהוא מציע בצורה הטובה ביותר.
עשינו לכם חשק?
המשיכו לקרוא בקישור זה על החופשה המשפחתית שלכם ברומניה!