איך פותחים תיק גירושין ברבנות

תהליך גירושין איננו תהליך קל. לא מעט זוגות נשואים מחליטים להתגרש בשל סיבות שונות וכאשר לא
שוררת ביון בני הזוג הסכמה אודות הסוגיות הכרוכות בתהליך הגירושין, מדובר בתהליך תובעני, ארוך וקשה. על אף הטקס הגירושין עצמו ייערך בבית הדין הרבני, הרי שניתן לדון בסוגיות השונות הנוגעות לתהליך הגירושין הן ברבנות והן בבית המשפט האזרחי. בסופו של דבר, יש להגיע להסכמות משותפות בין בני הזוג ובמידה ובני הזוג אינם הגיעו להסכמות הללו בתהליך, הרי שבית המשפט יפסוק בתהליך משפטי בנוגע להחלטות השונות העומדות על הפרק.

תיק גירושין ברבנות- מי פותח וכיצד
לאחר שהחלטתם להתגרש, השלב הראשון הוא לפתוח תיק ברבנות המעיד על רצונכם להתגרש. בני הזוג יכולים לפתוח את התיק יחד ולהביא אף הסכם גירושין המעיד על הסכמות חתומות ביניהם אודות הנושאים השונים העומדים על הפרק בהליך הגירושין, דבר אשר יקל ויקצר באופן משמעותי את ההליך. לעומת זאת, כאשר אין הסכמה בין בני הזוג, או כאשר רק אחד מבני הזוג מעוניין להתגרש ומתוקף כך אחד מהצדדים פותח תיק, הרי שלרוב יהיה מדובר בהליך גירושין מורכב יותר, אשר ידרוש מבני הזוג עימות בדיון שייערך ברבנות ולא פעם, אף ידרוש מהם להגיע להליך משפטי על מנת שבית המשפט יגיע להחלטה עבורם, אודות הנושאים העומדים על הפרק. אין ספק שעבור תהליך גירושין כדאי מאוד להסתייע בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום זה.

מדוע חשוב לבחור בעורך דין לצורך תהליך גירושין ברבנות
לא משנה אם החלטתם לבחור בתהליך גירושין שייערך ברבנות או בבית המשפט האזרחי, הרי שחשוב מאוד שעורך דין בקיא, מומחה ומקצועי בתחום ילווה את התהליך שלכם בצורה האידאלית. עורך דין גירושין מקצועי יכול לסייע לכם להגיע להסכם גירושין ולפתוח תיק גירושין יחדיו ברבנות, דבר אשר ללא ספק יקל עליכם ויסייע לתהליך להיות פחות ארוך ומורכב. כמו כן, עורך דין יוכל לסייע לכם בייצוג אל מול הרבנות בתהליך כולו או אל מול בית המשפט, במידה וישנן סוגיות בתהליך שלא הגעתם אודותן להסכמה משותפת.